23 Haziran 2015 Salı

Fx15 Yorumları

  • eda diyor ki:
    Merhabalar. Az ince sipariş verdim. Ne zaman yola çıkar ve ne zaman elimde olur? Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
    • admin diyor ki:
      Merhaba, Aras Kargo ile gönderim sağlıyoruz. Siparişinizi iletmeniz ardından gerekli teyit alınır ve kargonuz maksimum 3 iş günü içerisinde size teslim edilir.
  • oyku diyor ki:
    merabalar admin ben oyku….sızlere gercekten cok tesekkur edrım sorunu hep kendımde arıyodum ama megerse kullandıgım urunler sahteymiş bunu sizden aldıgım fx15 kullanmaya baslayınca anladım…muthiş bir agız kuruluğu mevcuttt ve en en guzeli 3 kilo verdim ıymıdır bılmıyorum ama bana basarılı geldı cunku su gune kadar bır kılo bıle verememıstımm.tekrar tesekkur eder ve herkese tavsıye ederim eger işe yaramasaydı bende yaramazdı cunku urunum bıtınce tekrar sipariş vercem….


http://www.fx15new.com/fx15-yorumlari

0 yorum:

Yorum Gönder